چــرکــ نــویــس

چــرکــ نــویــس

باید یه جایی باشه که آدم اونجا بتونه خودش باشه و چیزی رو تظاهر نکنه و این وبلاگ تنها جایی هست که من میتونم خود واقعیم رو بدون هیچ گونه تظاهری و با تمام نقص هام نشون بدم
.
این جا روز مرگی ها یا شاید همون بهتر باشه بگیم چرک نویس های یک ذهن بیمار هست
نظرات دیگر تایید نمی شوند ولی شما برایم نظراتتان را بگویید با جان و دل میخوانم همه شان را

طبقه بندی موضوعی

اصن یه وضی

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۶ ب.ظ

یه چند وقتی هست که استرس بیخودی گرفتم همش ترس دارم آخه وقتی به هدفام فکر میکنم و میبینم به هیچکدومشون به طور کامل نرسیدم ترس بـر میداره منو ...

میگن همه چیز به خودت بستگی داره اصن زمانی که به این موضوع پی بردی که کل مشکلات زندگیت فقط و فقط زیر سر خودته اولین قدم موفقیتته خب من دارم به یک همیچین دیدگاهی میرسم که همه این بدبختی ها زیر سر خودمه نه هیچ چیز و کَس دیگه...

یک هدفی تو ذهنم هست الان که اگر واقعا به این نرسم دیگه رسیدن به بقیه ی هدف های تو ذهنم سخت و سخت تر میشه به اصطلاحی این تیر آخری هست که دارم . میخوام برای این یکی جدا تلاش کنم اگر نشد اون موقع دلیل برای نقد این پستم دارم.اصن اگر هم نشد به درک من تلاشم رو کردم حداقلش اینه که دیگه مثل الان استرس نمیگیره منو و این حس پشیمونی که تمام عمر باهام بوده دیگه نیست .

ناموسا این یکی رو باید انجام بدم اگه نتونم نابود میشم باید همه ی تلاشم رو بکنم به خاطرش ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۱
عـلـی

نظرات  (۲)

چون خودم یه بار این تجربه رو داشتم شاید برای شماهم خوب باشه!
امیدوارم موفق باشین و اگر هم نشدین شاید چیز بهتری در انتظارتون بوده و هست .
ولی شاید برای کم شدن از اشفتگیتون بهتره که فقط و فقط به مهم ترین کار و اولین پله فکر کنید !
از اون لذت ببرین انرژیتون رو صرف اون کنید بدون توجه به چیزای بعدش ؟!
پاسخ:
بدون توجه به چیزای بعدش...
واقعا فکر کنم به چیزای بعدش خیلی توجه دارم باید به چیزای بعدش توجهی نکنم.این مشکل باید رفع شه
ممنون بابت راهنماییت...
خیلی جالبه. این دومین باره که میبینم یکی بلند بلند فکر میکنه
ینی واقعا اصن یه وضی.. 
پاسخ:
واقعــــــا...
خودم خیلی دوست دارم بلند بلند فکر کنم آخه معمولا جواب میده ولی خب این اولین بار بود که یکی گفت بهم دارم بلند بلند فکر میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی