چــرکــ نــویــس

چــرکــ نــویــس

باید یه جایی باشه که آدم اونجا بتونه خودش باشه و چیزی رو تظاهر نکنه و این وبلاگ تنها جایی هست که من میتونم خود واقعیم رو بدون هیچ گونه تظاهری و با تمام نقص هام نشون بدم
.
این جا روز مرگی ها یا شاید همون بهتر باشه بگیم چرک نویس های یک ذهن بیمار هست
نظرات دیگر تایید نمی شوند ولی شما برایم نظراتتان را بگویید با جان و دل میخوانم همه شان را

طبقه بندی موضوعی

سبک زندگی ، علایق یا عادت

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۰ ب.ظ
پارسال همین موقع ها توی همین وبلاگ یه موضوع جدید زدم به نام تصمیمات زندگی البته فقط یک مطلب داره و واقعا هم فقط یک موضوع براش گیر اوردم و یه سال به خاطر اون تلاش کردم و خب به نظرم اون چیزی که میخوستم شد. البته شاید کسایی پیدا شن که بگن " ولی نشد حاجی " ولی گوربابای همونا من خودم راضیم ...
الان میخوام یه موضوع جدید بزنم به نام سبک زندگی یا شاید عادت های زندگی یا شاید علایق به هر حال تو این یکسالی که درگیر اون تصمیم مهم بودم خیلی از عادت هام به فراموشی سپرده شدن و اصلا این موضوع حس خوبی بهم نمیده و میخوام برگردونمشون ولی خب قدرتش رو ندارم و این قدرت قطعا و حتما از طریق نوشتن به دست می آد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۲
عـلـی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی