چــرکــ نــویــس

چــرکــ نــویــس

باید یه جایی باشه که آدم اونجا بتونه خودش باشه و چیزی رو تظاهر نکنه و این وبلاگ تنها جایی هست که من میتونم خود واقعیم رو بدون هیچ گونه تظاهری و با تمام نقص هام نشون بدم
.
این جا روز مرگی ها یا شاید همون بهتر باشه بگیم چرک نویس های یک ذهن بیمار هست
نظرات دیگر تایید نمی شوند ولی شما برایم نظراتتان را بگویید با جان و دل میخوانم همه شان را

طبقه بندی موضوعی

ادما تغییر نمیکنن فقط شناخت ما کامل میشه ازشون

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۰۹:۳۶ ب.ظ

یکی از دوستان دوران دبیرستانم رو که در یک بازه از زمان خیلی خیلی زیاد صمیمی بودیم رو پس از مدت ها دیدم...

واقعا ادم مزخرفی شده بود و اصلا نمیتونستم باور کنم که یه زمانی صمیمی ترین رفیقم بوده و از این موضوع واقعا خوشحال بودم که الان ارتباط زیادی باهاش ندارم...

از همون موقع های مدرسه فوتبال خیلی خوبی داشت و یادمه همیشه یکی از بهترین های تیم فوتبال مدرسه بود و الان داشت به طور حرفه ای فوتبال بازی میکرد و شماره ٩ تیم سیاهجامگان بوده البته در رده امید و از اول تا اخری که باهم بودیم یه ریز از فوتبال حرف میزد و همش میگفت 'خوش به حال شماها الان تابستونه و دارین روزی ١٢ ساعت میخوابین ولی من از صبح تا شب دارم تمرین میکنم راستی تو هنوز خرخونی؟ دیوانه ای ب خدا کی تو این مملکت درس میخونه ' و ادامه داد از خودش تعریف کردن که چقدر دارد به خاطر فوتبالش خودشو میکشه

و خیلی به هوا حرف رو برد سمت دختری که تازه پیداش کرده و شروع کرد از اون تعریف کردن و من اصلا اصراری نداشتم اون این موضوع رو ادامه بده ولی خب اون با همون افاده های قبل ادامه میداد...

حاضرم قسم بخورم که این اولین دختریه که باهاش در ارتباطه

خلاصه واقعا حالمو به هم زد چون یکسره از خودش تعریف کرد و با اون شخصیتی که قبلا داشت از زمین تا آسمون فرق کرده بود و اونقدر برام عجیبه که تصمیم گرفتم برای خالی شدن ذهنت بنویسمش...

واقعا مگه یه ادم چقدر میتونه فرق کنه مگه؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۸
عـلـی

نظرات  (۱)

۰۸ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۰ سِـــــــد جَــــــواد
غرور خیلی حال به هم زنه
پاسخ:
مزخرفه و حال به هم زن
دوست داری به تفنگ بهت بدن و تو ها فورا به گلوله بزنی تو مخ طرف:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی