چــرکــ نــویــس

چــرکــ نــویــس

باید یه جایی باشه که آدم اونجا بتونه خودش باشه و چیزی رو تظاهر نکنه و این وبلاگ تنها جایی هست که من میتونم خود واقعیم رو بدون هیچ گونه تظاهری و با تمام نقص هام نشون بدم
.
این جا روز مرگی ها یا شاید همون بهتر باشه بگیم چرک نویس های یک ذهن بیمار هست
نظرات دیگر تایید نمی شوند ولی شما برایم نظراتتان را بگویید با جان و دل میخوانم همه شان را

طبقه بندی موضوعی

یاران دبیرستانی

جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۱۳ ب.ظ

خیلی وقت که حوصله هیچ کاری رو نداشتم. نه حوصله کتاب خوندن نه فیلم دیدن و حتی موفق شدم کلی درس روی هم تلنبار کنم برای موقع امتحانا...

خلاصه که حوصله هیچ کار رو نداشتم و واقعا نمیدونم چرا! هیچ حسی در من ایجاد نمیشد که بتونم کاری رو بکنم و شاید مهمترین دستاوردم تو این چند وقت این بود که تونستم ساعت خوابم رو افزایش بدم... و حتی حوصله اینو نداشتم که بشینم پای لب تاب و چیزی بنویسم ولی دیشب با بچه های دبیرستان قرار داشتیم و همو دیدیم و کلی خندیدیم اوقدری با خاطرات دبیرستان خندیدیم که وقتی از هم جدا شدیم خیلی حس فوق العاده ای در من ایجاد شده بود. واقعا دلم تنگ شد برای کلاسای دبیرستان برای همه چیز اون مدرسه لعنتی که مجبور بودیم توش همیشه موهامون رو با شما چهار بزنیم-دلم حتی برای اینم تنگ شده- و چقدر لحظه های خوبی رو داشتم تو دبیرستان. 

خلاصه که امیدوارم از این وضع بیام بیرون و بشینم پای کارام

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۵
عـلـی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی